HTML

diablaci

A cukorbetegséggel történő életvitel.

Friss topikok

  • Soós Tibor: Barátom! Nagyon tetszik az edigi anyagod, érhető, egyszerű. A fogyókúra nekem vörös posztó,a cukor... (2008.01.22. 18:53) Az élet cukorbetegen folytatása 4.rész.
  • musi: Az orvosok 99%-a totál idióta, és alapvető dolgokkal nincs tisztában. Ez tapasztalat. Nem meglepő,... (2008.01.01. 18:17) Élet cukorbetegen folytatása. 3.-rész.
  • lina: Kedves László! Nagyon köszönöm,hogy felvilágosítottál bennünket mire figyeljünk és mire vigyázzun... (2007.12.15. 18:04) Az élet cukorbetegen folytatása
  • Kaszáné Nagy Zsófia: Szervusz Laci! Nem régóta ismerjük egymást, én csak annyit tudtam rólad, hogy a CUSE-t vezeted. Az... (2007.08.31. 21:15) Élet cukorbetegen.

Linkblog

Élet cukorbetegen folytatása. 3.-rész.

2007.12.31. 14:38 lacus06.blog.hu

Mint azt már az elözőekben leírtam ez az életmód arra a következtetésre ösztönzött,hogy folytassam és önökkel is megosszam tapasztalataimat.
Sajnos az évek során arra a megállapításra jutottam,hogy a cukorbetegséget nem veszik komolyan még orvosok sem.
Találkoztam olyan esettel amikor az orvos azt mondta a betegnek,hogy nincs semmi baj az a 16 mmol/l-es vércukorszínt még nem veszélyes,-persze véleményem szerint az orvosnak,
holott állandóan azt mondják hogy bizony halált is okozhat.
A cukorbetegségnek 4 féle súlyos szövődménye van amelyek mind okozhatnak külön-külön is elhalálozást,de végtag elvesztéstől a látás csökkenésig majd később a látás teljes elvesztéséhez vezethet.
A lista nem teljes,hiszen igen sokan szenvednek vese károsodásban,amely a vese dializálásához vezethet egy életen át.
Még nem beszéltem a szív és érrendszeri betegségekről amelynek én is szenvedő alanya voltam.
A mai világban kétféle embertípus van az egyik aki már cukorbeteg,és a másik aki lesz.
Ezért határoztam úgy,hogy a megelőzéssel,és tanácsadással segítsek azoknak akik ezt igénylik.
1995.-ben beléptem a helyi Siófoki Cukorbetegek egyesületébe,ahol azt tapasztaltam,hogy valami már elkezdődött a cukorbetegek oktatása,tanácsadás terén.
2002-ben megválasztottak az egyesület elnökének.
Ekkor már komoly tapasztalattal rendelkeztem és ezt a tudást probálom átadni betegtársaimnak.
Mintegy 120 fővel rendelkező egyesületben találtam hozzám közelálló és velem
szimpatizáló személyeket akik önként szintén úgy gondolták,hogy itt nekünk kell
tenni valamit még nem betegekért és a már cukorbeteg társainkért,de ez már egy következő rész tartalma.

1 komment

Címkék: cukorbetegek oktatása

A bejegyzés trackback címe:

https://lacus06.blog.hu/api/trackback/id/tr54280139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

musi 2008.01.01. 18:17:18

Az orvosok 99%-a totál idióta, és alapvető dolgokkal nincs tisztában. Ez tapasztalat. Nem meglepő, miután mind láncdohányos, alkoholista, túlsúlyos. (Csak el kell menni megnézni mi folyik az orvosi egyetem kollégiumában...)

Sajnos nem írtál semmit a táplálkozásról. Pedig ez a legfontosabb, gyógyszerektől még SENKI nem gyógyult meg.

8 éve foglalkozom táplálkozással, nem ez a szakmám, de nem egy embert "gyógyítottam" már meg megfelelő étrenddel. Egyik barátom édesapja pl cukorbetegségből gyógyult ki, pedig az orvosok szerint gyógyíthatatlan...

Ha gondolod tudok segíteni.
süti beállítások módosítása